משפחות רבות בישראל נתונות בקשיים כלכליים. חלק גדול מהם מצוי באופן קבוע ב"משיכת יתר", בחובות לבנקים, לחברות האשראי ולעתים אף לבני משפחה, לחברים ולשוק האפור. כמו כן, משפחות רבות הגיעו למצב שבו מתנהלים נגדם הליכים משפטיים בגין אי-עמידה בהתחייבויותיהם.

לא פעם, ההוצאות גדלות בשל חוסר תשומת לב, חוסר ידע או בשל הזנחה שגורמת לחשבונות ולחובות להצטבר ללא כל הצדקה. על מנת לפתור לטווח ארוך את הקשיים הכלכליים יש לטפל בבעיה מן השורש, ללמד את המשפחה לחיות באיזון כלכלי על פי יכולתה, כך שבסוף התהליך המשפחה תדע לנהל בעצמה את ענייניה הכלכליים.

גיל זקלר – מאמן כלכלי למשפחות החזון האישי שלי הוא לעזור למשפחות לנהל חיים כלכליים בריאים ומאוזנים, אשר יאפשרו לכל משפחה לממש את שאיפותיה. אני מתנדב בארגון פעמונים המסייע למשפחות המצויות בבעיות כלכליות באמצעות ליווי והדרכה מקצועיים בתחום הפיננסי והכלכלי. אני כמאמן אלווה אתכם החל משיקוף אמיתי של המצב הכלכלי שלכם, יצירת מודעות וביצוע הצעדים הנדרשים. האימון מתבצע בשיתוף פעולה הדוק אתכם. אני אציג בפניכם את האפשרויות השונות להתמודדות עם המצב ואתם תחליטו באילו דרכים ללכת ובאילו צעדים לנקוט על פי הצרכים, היכולות והאפשרויות העומדות בפניכם.

התגייסות המשפחה לשינוי – תנאי הכרחי להצלחת האימון. פיתוח מיומנויות להתנהלות כלכלית נכונה הוא כלי חיוני להתנהלות המשפחה. יחד עם זאת, על המשפחה לבצע תהליך של שינוי, לשתף פעולה תוך שקיפות מלאה ולהוכיח מאמצים לשינויים ההכרחיים. תהליך שינוי ממצב מוכר מחייב ויתור על הדפוסים הישנים ואימוץ דפוסי התנהגות חדשים. בסיום האימון יישארו בידכם ידע וכלים משמעותיים שיאפשרו לכם לנהל את חייכם הכלכליים ללא צורך בסיוע חיצוני. כמאמן עסקי, בעל ניסיון רב בתחומי הכלכלה והפיננסים, אני בטוח כי יחד נשיג את התוצאות הרצויות.