David Castillo Dominici,

חופשת הלידה היא אחת מהתקופות המרגשות וגם המורכבות ביותר בחייה של האישה ובחיים של משפחתה. בחופשת הלידה האישה מעניקה לתינוק טיפול צמוד מסביב לשעון והוא גם כרוך בתחושות מעורבות של שעמום וגעגועים לסדר היום לפני הלידה. 

אילו שאלות את צריכה לשאול את עצמך טרם ההחלטה?

החלטה על הקמת עסק חדש היא החלטה חשובה ומהותית כי את רוצה להתחיל בחיים חדשים ובדרך חדשה. על מנת לדעת אם זו תהיה ההחלטה הנכונה להלן שתי שאלות מרכזיות שאת צריכה לשאול את עצמך:

עד כמה את רוצה את זה?

הקמת עסק חדש היא חוויה מסעירה ומתגמלת, שיכולה לאפשר לך להיות הבוס של ך לקבוע איך היום שלך הולך להיראות וכמובן להגשים את החלום שלך ולעסוק במה שתמיד רצית. אבל יש לזכור כי עסקים חדשים נכנסים לזירה תחרותית מאוד והסיכויים לשרוד ולשגשג הם נמוכים. עד כמה העסק שברצונך לפתוח מהווה את חלום חייך? האם זה משהו שרצית לעשות מאז ומתמיד? אם כן ויש לך את התכונות הנדרשות מבעל העסק כפי שפורטו במאמר קודם שלי את בדרך הנכונה.

עד כמה את הקודמת אוהבת את עבודתך הנוכחית?

מעטים האנשים שסובלים במהלך חופשה ורוצים כבר לחזור לעבוד אבל כאשר מדובר בחופשת הלידה הארוכה, נשים רבות שאוהבות את העבודה שלהן מוצאות את עצמן מתגעגעות אליה. האם גם אצלך זה כך? האם את מרגישה שאת מממשת את עצמך במקום העבודה? שיש לאן להתקדם? שאת מרוצה מסביבת העבודה? אם ענית כן לכל התשובות הללו אזי כדאי שתשקלי לחזור למקום העבודה הנוכחי.

 

כתיבת תגובה

כתובת המייל תשאר חסויה שדות נדרשים מסומנים ב *

ניתן להשתמש בתגיות HTML אלו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

נקוי טופסשליחה