Time for Success – Clock Achievement and Goals

עד לפני שנים לא רבות, המושג חזון היה שייך למתי מעט בלבד: מנהיגי מדינות, חברות וארגונים גדולים, או מנהיגים מתחומי המדע והרוח, אשר מימוש חזונם הביא לפריצות דרך משמעותיות בתחומי עיסוקם. כיום, בעידן הידע והמידע, הפך מושג החזון לאמצעי הכרחי לכל הארגונים, גם הקטנים והבינוניים, להתמודדות עם סביבה משתנה ותחרותית.

מאת: גיל זקלר – צוות האתר

היום כבר לא ניתן להסתפק בשמירה על הסטנדרטים הקיימים, או אפילו לשפר אותם, כשחברות וגופים אחרים מסוגלים לבצע זאת טוב ממך. מכאן, שכדי להיות טוב יותר מהמתחרים, עסקים אינם יכולים להסתפק בניסיון לחזות את הצרכים של לקוחותיהם בעתיד, אלא ליצור צרכים חדשים שמתחריהם עדיין לא חשבו עליהם.

יתרונות החזון העסקי לעסק קטן ובינוני

למעשה, חזון פירושו הוא לדעת מי אתה, לאן אתה הולך ומה ינחה אותך בדרכך. במהלך האימון העסקי יתגבש החזון העסקי שיתמקד בנקודות הבאות:

  • החזון העסקי מסייע להבין לאיזה ענף בית העסק הקטן והבינוני שייך באמת.
  • החזון העסקי מספק קווים מנחים שמסייעים בקבלת החלטות יומיומיות.
  • החזון העסקי מספק תמונה של העתיד הרצוי, תמונה שנוכל לראות ממש בעיני רוחנו.
  • החזון העסקי מדרבן ל"מצוינות" ולא רק להתגברות על המתחרים. כמו כן הוא מעניק השראה.

לסיכום, בניית חזון לעסק הקטן והבינוני תעזור לבעל העסק בניהול טוב יותר ובשיפור הסיכויים של העסק להצליח.

 

כתיבת תגובה

כתובת המייל תשאר חסויה שדות נדרשים מסומנים ב *

ניתן להשתמש בתגיות HTML אלו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

נקוי טופסשליחה