מאמן עסקי

קביעת יעדים מחייבת אתכם להיות ברורים וממוקדים במה שאתם רוצים להשיג. לאחר הגדרת המטרות תוכלו להכין ביחד איתי תוכנית מפורטת עם אבני דרך עד להשגת היעדים.

היעדים האפשריים שניתן להציב לעסק שלכם הם רבים ומתחלקים פחות או יותר לשלושה תחומים: העלאת הכנסות, הגדרת קהל יעד וסל המוצרים והעלאת שביעות רצון הלקוחות.

הגדלת הכנסות:

כל בעל עסק מעוניין להגדיל את הכנסותיו, אולם שגרת היום היא שמנהלת את בעלי העסקים, מה שמביא להרבה "כיבוי שריפות" וטיפול בדחוף ולא בחשוב. מצב זה לא מאפשר לבעלי העסקים להתרכז ביעדים ולהגשים אותם.

על מנת לשנות את המצב, ראשית יש לקבוע יעד ריאלי לשנה הקרובה. לדוגמא העלאת ההכנסות ב-10% או גיוס של לפחות 2 לקוחות חדשים עם מחזור X. לאחר שקבענו את היעד ורשמנו אותו בכתב עלינו לפרט כיצד נשיג יעד זה ומה הן הפעולות הנדרשות לביצוע.

לדוגמא בעלים של חברת ניקיון שאימנתי, לא נהג להגיש הצעות למכרזי ניקיון של מוסדות ציבור. במסגרת הכנת התוכנית להגדלת ההכנסות, הוא הכין רשימת פעולות שעליו לבצע ואחת מהן הייתה פנייה למכרזים, מה שהוביל לכך שהוא זכה במכרז מאוד יוקרתי של מוסד ציבורי ידוע.

כתיבת תגובה

כתובת המייל תשאר חסויה שדות נדרשים מסומנים ב *

ניתן להשתמש בתגיות HTML אלו: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

נקוי טופסשליחה